Vrátenie odstúpenia od zmluvy

1. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, podaním písomného oznámenia v termíne 30 dní odo dňa doručenia tovaru. Pre splnenie termínu, je nutné zaslať oznámenie pred jeho uplynutím. Vzor prehlásenia o odstúpení od kúpnej zmluvy je umiestnený Predávajúcim na internetových stránkach obchodu. V prípade špeciálnych výrobkov tovar môže byť vrátený do 14 dní.

 

2. V prípade platného odstúpenia od kúpnej zmluvy je zmluva považovaná za neuzatvorenú. Zákazník je povinný vrátiť zakúpený tovar, okamžite alebo najneskôr do 30 dní. Tovar musí byť vrátený v pôvodnom stave, ak k jeho zmene nedošlo bežným používaním. Vrátenie môže byť realizované napr. pomocou pošty, zaslaním tovaru na adresu predajcu.

 

3. Ak zákazník, ktorý je spotrebiteľom, vykonal nejaké zálohové platby, budú k nim započítané zákonné úroky od dátumu vykonania platby.

 

4. Predajca, v prípade odstúpenia od zmluvy zo strany spotrebiteľa, bezodkladne písomným oznámením potvrdí vrátenie.

 

5. Predajca vykoná vrátenie peňažných prostriedkov v priebehu 14 dní v prípade:
a) stornovania objednávky podľa § 5 zákona 10;
b) odstúpenia od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka, ktorý je spotrebiteľom podľa § 9 pravidiel;
c) zníženia ceny alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy v prípade uznania reklamácie podľa § 8 Pravidiel.

 

6. Spôsob vrátenia peňažných prostriedkov je závislý na pôvodnej platbe vykonanej v prospech predávajúceho:a) v prípade platby prevodom predajca vykonáva vrátenie dlžnej sumy na bankový účet zákazníka, po predchádzajúcej dohode so zákazníkom, výbere formy vrátenia a požiadavky na zákazníka o poskytnutie potrebných údajov pre bankový prevodb) v prípade platby na dobierku alebo platby pri prevzatí, predajca vykonávania vrátenie dlžnej sumy pomocou prevodu na bankový účet zákazníkapo predchádzajúcej dohode so zákazníkom, výbere formy vrátenia a požiadavky na zákazníka o poskytnutie potrebných údajov pre bankový prevod.

 

7. Predávajúci nezodpovedá za nevykonanie vrátenia dlžnej sumy alebo jeho oneskorenia, ak navzdory odoslaniu výzvy zákazníkovi na nim uvedený email podľa § 10 zákona 2 vyššie, zákazník nedodá predajcovi požadované údaje alebo odpoveď na jeho výzvu nebude úplná a bude zabraňovať správnemu vykonaniu vrátenia. Predávajúci tiež nie je zodpovedný za neuskutočnenie vrátenia dlžnej sumy alebo za jej oneskorenie v dôsledku poskytnutia zákazníkom chybných údajov potrebných na uskutočnenie bankového prevodu. Vrátenie dlžnej sumy bude v takom prípade vykonané bezprostredne po doplnení týchto údajov zákazníkom.

 

8. Pre urýchlenie realizácie vrátenia platby, prosím, doplňte do formulára bankový kód SWIFT/BIC.

 

9. V prípade vrátenia Slovenskou poštou prosíme o odoslanie na nasledujúcu adresu: Olzalogistic-Sneakerstudio, P.O. Box 41, 022 01 Čadca, pri vrátení kuriérom prosíme odoslať na adresu Olzalogistic-Sneakerstudio, Hviezdoslavova 68, 010 01 ŽILINA.

 

Ak vlastníte účet v našom obchode, využite vrátenie on-line.

 

Pozrite pokyny pre online vrátenie nižšie:

 

NÁVOD NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZATVORENEJ NA DIAĽKU

Táto stránka používa súbory cookies z dôvodu poskytovania služieb v súlade s pravidlami ochrany osobných údajov.. Vo vašom prehliadači môžete nastaviť podmienky ukladania alebo prístupu k súborom cookies.
Zatvoriť
pixel